3 trymestr, szpital, zespół cieśni nadgarstka, szkoła rodzenia…

Kurcze jakoś tak nie lubię siedzenia przy komputerze. Nie byłoby tego wpisu, gdybym nie musiała podłączyć w końcu telefonu do kompa, by go trochę oczyścić, bo pamięć pełna.

Co u mnie ? Otóż 5 dni temu stuknął mi III TRYMESTR, jestem bardzo podekscytowana, ponieważ to już ostatnie 3 miesiące mojej ciąży! :) Teraz młody tak cudownie kopie, wypina się, nie ma nic cudowniejszego (teraz… Potem najcudowniejszą chwilą będzie ujrzenie mojego syna na tym świecie ;)). Niedawno znowu byłam w szpitalu, bo wyniki jeszcze gorsze, ale ich leczenie było podobne, więc wypisałam się na żądanie, szkoda pieniędzy na paliwo, bo M. kochający narzeczony nie wytrzyma beze mnie jednego dnia ! :D no i szkoda moich nerwów, cennego czasu… Zobaczymy jak wyjdą następne badania, jeżeli źle to wtedy zgłoszę się do urologa. Ginekolog stwierdziła u mnie zespół cieśni nadgarstka. Poleciła mi na razie opaskę uciskową. Nie sądziłam, że ona cokolwiek pomoże, ale jednak ! Może juz i tak mam słabszą tą prawą rękę, jednak już nie łapią mnie bóle nadgarstka i nie drętwieje mi tak często ręka, a już na pewno nie rano. Więc jeżeli któraś z Was się z tym zmaga, to polecam opaskę uciskową ;)

Zapisaliśmy się już do szkoły rodzenia. Zaczynamy od 2 lipca. Zajęcia środy i czwartki. Jestem ciekawa jak to będzie wszystko wyglądało. Pani z którą się umawiałam na zajęcia radziła mi przyjść w sierpniu, jak najbliżej porodu, zeby nie zapomnieć za dużo, ale powiem Wam, że nie widziało mi się turlanie się tam z wielkim brzucholem, więc jednak postawiłam na swoim :) Bardziej mi chodzi o M. w sumie, żeby on się czegoś dowiedział bo ten musi mieć podane na tacy, sam nic nie poczyta itd. A my mamuśki mamy coś takiego jak instynkt macierzyński, więc my bez tego damy sobie radę :) A za 3 tygodnie wybieramy się na usg 4D. Nie mogę się doczekać !!! :)

Paznokci nie gryzę do tej pory. Jestem z siebie niesamowicie dumna. To moje największe osiągnięcie w życiu chyba :D Uwielbiam teraz dbać o moje pazurki, to odstresowuje bardziej niż te gryzienie całe.

No to chyba tyle ;) Mykam się szykować, bo M. jak z pracy wróci, to na zakupy trzeba jechać, znowu chodzenie po tych nieszczęsnych sklepach, grrr. Miłego dnia, pozdrawiam! :)

2 comments on “3 trymestr, szpital, zespół cieśni nadgarstka, szkoła rodzenia…

  1. Mnie też długo nie było,więc mam nadzieję że się jeszcze pojawisz i napiszesz jak tam Twoja przebiega ciąża,i jak tam po usg 4d? ;-) Z tego co czytam wnioskuję że z chłopakiem już lepiej!Niestety u mnie idzie w drugą stronę,On wręcz się cieszy że nie musi być przy mnie teraz.Bardzo zazdroszczę Ci tej szkoły rodzenia nie wiem czy będę umiała prawidłowo oddychać/przeć jak przyjdzie na to pora!A poród zbliża się już wielkimi krokami.Pozdrawiam!

  2. Poki co cwiczylismy tylko 3 razy oddechy, a tak to dużo gadania o porodzie, pologu itd. Jest na necie pelno filmików na pewno, pooglądaj sobie. ;) a czy Twój M. Będzie przy porodzie ? W razie czego polozne bardzo dużo pomagaja, mówią jak oddychać, kiedy przec, dasz sobie rade ! :) a jutro moze sprężę sie i dodam nowy wpis, przydaloby sie w końcu… Na 4d wybieramy sie 23go. Nie moge sie doczekac, jakie to będą emocje moc zobaczyć twarzyczkę tego malego kosmity w brzuszku <3

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *